torsdag 19. april 2012

Dag 46 - skituren er ferdig

I dag var vår siste dag med ski på beina... på en stund ;)

Hadde en kort dag ned til Sulitjelma i dag. Blei overraska over hvor bratt og langt det var nedover. Var glad vi ikke gikk oppover ;)
Rakk bussen til Fauske og tok toget videre til Bodø. Nå hygger vi oss hos Trine og Torkild. Er glade for at vi skal være her noen dager. I dag vil Cecilie hilse til fine Sirén- håper skrivinga går bra! Og takk for boktipset- er straks ferdig med 'En dag' - god turbok :)

3 kommentarer:

  1. Gratulerer med vel gjennomført ski-etappe! Dokke e goe altså, og eg blir gong på gong imponert når eg lese blogginnleggå dokkas!! Håbe dokke får nyda nogen litt roligere daga nå, før dokke fortsette. Glede meg t å fylla dokke videre mot sør her på bloggen!

    Og tusen takk for hilsen - det varma! :)

    God klem frå Sirén :)

    SvarSlett
  2. Godt jobba! Gratulerer med vel gjennomført 1. store etappe av turen! Dere er flinke:) cec -har sendt deg en mail med litt fri30-info, og seff en hilsen til Kjetil! ;) nyt noen rolige dager før neste eventur begynner! Jeg skal på et lite eventyr imorgen, Huayna Potosi -et fjell utenfor La Paz på 6088m. Får endelig se litt snø igjen! :D

    SvarSlett
  3. Kjære Kjetil og Cecilie. Takk for god informasjon og spotter om lokalisering underveis. Godt å høre at dere er godt fremme og hils til Torkild og Trine. Hjemmesykepleien melder om fremgang og hilser fra Gamle Jas, som måtte ha hjelp av politiet for å få opp døra når hun ikke klarte å stå på beina! I morgen forlater jeg det Århusianske og skal hjem for å oppleve sydafrika på nært hold. Føler meg oppdatert på omtrent hele verden for øyeblikket, og spesielt godt å slippe den daglige massemorder oppdatering. Jeg føler virkelig at dere har blitt passa på fra alle sider og det er godt å vite også mtp den videre turen. Gode padleturønsker og tanker til dere to forhendværende skiløpere. Hilsen Anders fra og i Århus

    SvarSlett